سرم جوانساز و ضدچروک بالانس مدل سم مار

Balance Skincare Snake Venom Wrinkle-Freeze Serum

برند: بالانس دسته‌بندی: سرم پوست
کد محصول: GT-4860

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4860

پوست به عنوان یکی از ارگان‌های مهم بدن  به حساب می‌آید و در زیبایی نقش اساسی را ایفا می‌کند،از طرفی نیز حساسیت بالایی را متحمل می‌شود. به همین دلیل با استفاده از محصولات مراقبت از پوست می‌توان به محافظت و سلامت آن پرداخت. بسیاری از مشکلاتی که برای پوست به وجود می‌آید ناشی از عوامل محیطی و برخی از رفتار‌های نادرست با پوست مانند استفاده مداوم از محصولات آرایشی و در مقابل آن عدم پاکسازی درست پوست به وجود می‌آید. اما پاره ای از مشکلات پوستی نیز به عوامل ژنتیکی مختلف وابسته هستند.

به همین منظور برند‌های مطرح  دنیا  در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست سعی می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف و ترکیبات موثر، محصولاتی اثر بخش را تولید کنند. ضدچروک اسنیک ونوم بالانس یکی از این محصولات  تاثیر گذار در لاین مراقبت پوستی برند بالانس است که قصد داریم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم.

 

 عملکرد سرم ضدچروک اسنیک ونوم بالانس

آثار چین و چروک روی پوست را می‌توان در دوران میان سالی مشاهده کرد که تحت تاثیر انقباض و انبساط عضلات پوستی است و گاها نیز برخی عوامل محیطی می‌تواند در سرعت بخشیدن به ایجاد این چروک روی پوست کمک کنند.

سم مار از جمله موادی می‌باشد که تاثیر آن در صنعت پزشکی برای همه افراد ثابت شده است و در سلامت پوست نقش فوق العاده ای ایفا می‌کند. در حقیقت، سم مار عملکری همانند بوتاکس داشته و تحرک سلول‌های پوستی را کاهش می‌دهد. به همین دلیل می‌تواند باعث شود تا پوست محکم بماندو مانع از شکل گیری چین و چروک روی صورت شود. برای همین موضوع است که بسیاری از محصولات جوانساز از این ماده قدرتمند استفاده می‌نمایند تا به کنترل آن‌ها کمک کند. در سرم ضد چروک بالانس اسنیک ونوم بالانس، از خواص این سم مفید استفاده شده ویک محصول عالی برای از بین بردن چین و چروک روی پوست است.

فرمولاسیون فعال و موثر و در عین حال ملایم این محصول سبب تحریک پوست نمی‌شود. همچنین به دلیل داشتن ماده اسکوالن سبب آبرسانی و تسکین پوست شده و احتمال بروز حساسیت را به حداقل می‌رساند. این سرم برای تمامی پوست‌ها مناسب بوده و پوست را روشن و درخشان می‌کند.

 

ویژگی‌های اصلی سرم ضدچروک اسنیک ونوم بالانس

•    رفع خطوط و چین و چروک‌های پوست
•    افزایش الاستیسیته و سفت کننده پوست
•    آبرسان مرطوب کننده پوست
•     کوچک کننده منافذ پوست
•     شفاف کننده پوست
•     وگان
•    فاقد پارابن
•    مناسب برای انواع پوست

 

روش استفاده از سرم ضدچروک اسنیک ونوم بالانس

از سرم ضدچروک اسنیک ونوم بالانس شب‌ها و بعد از تمیز کردن پوست استفاده نمایید. مقداری به اندازه یک نخود از این سرم را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. از تماس این محصول با ناحیه دور چشم جدا خودداری کنید.
در طول دوران مصرف، روزها حتما از ضد آفتاب با spf  بالا استفاده شود. توصیه می‌کنیم قبل از شروع استفاده از محصولات جدید، تست حساسیت روی پوست خودانجام دهید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم جوانساز و ضدچروک بالانس مدل سم مار" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید