ضد آفتاب مایع بی رنگ لاروش پوزای

La Roche-Posay Anthelios UVmune 400 Invisible Fluid SPF50

برند: لاروش پوزای دسته‌بندی: ضد آفتاب
کد محصول: GT-4856

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4856
  • ضد تعریق
  • محافظت بسیار بالا در برابر اشعه UVA/UVB
  • فیلتر انحصاری جدید MEXORYL400
  • ضد جوش
  • فرمول فوق العاده مقاوم برای پوست‌های حساس
  • بافت نامرئی و سبک
  • ضد سوزش چشم
  • غیر چرب
  • بدون عطر
  • تست شده بر روی استفاده کنندگان از لنز تماسی
  • مناسب برای انواع پوست و انواع فتوتیپ
  • ضد حساسیت
  • ضد آب
  • حجم:50 میلی لیتر
  • محصول فرانسه

ضدآفتاب فلوید آنتلیوس لاروش پوزای

La Roche-Posay Anthelios UVmune 400 Invisible Fluid SPF50

برند مراقبتی لاروش پوزای La Roche- Posay محصول کشور فرانسه در سال 1975 تاسیس شد. نام محصولات لاروش پوزای برگرفته از چشمه آب گرم به همین نام می‌باشد که برای اولین بار در قرن 17 میلادی توسط دکتر پیر میلون، پزشک دربار پادشاهی فرانسه، مورد تجزیه و بررسی قرار گرفت. او که تحت تاثیر افسانه‌ها درباره قدرت درمانی این چشمه آب گرم قرار گرفته بود، ثابت کرد که این آب به صورت طبیعی سرشار از سلنیوم است. این ماده که یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می‌آید خاصیت درمانی و ترمیم کنندگی منحصر بفردی دارد. قدرت تسکین دهنده بودن آن نیز پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد و عوارض استرس مقاوم می‌کند. ترکیبات محصولات لاروش پوزای در راستای درمان و اثربخشی بیماری‌های پوستی حاوی مواد تشکیل دهنده همان چشمه افسانه ای است. به طوریکه فرمولاسیون این محصولات فاقد الکل، پارابن، لانونین، عطر، کلرانت و مواد نگه دارنده می‌باشند و به عنوان التیام بخش و جوانساز سلول‌های بدن طراحی شده است.این برند فرانسوی به صورت تخصصی به تولید محصولات در همه زمینه‌های بهداشتی پوست و مو پرداخته است. تامین نیاز مشتریان و کمک به متخصصان در راه درمان بیماری‌های پوستی از اهداف ویژه این برند محسوب می‌شود. محصولات لاروش پوزای بر اساس انواع پوست، بخصوص برای پوست‌های حساس طبقه بندی شده است. پوست حساس به دلیل آلرژی زا بودن نسبت به بسیاری از عوامل خارجی نیاز به محصول بررسی شده در این زمینه می‌باشد، که این برند با تحقیقات گسترده نیاز این دسته از انواع پوست را بر طرف کرده است.ضدآفتاب فلوید آنتلیوس لاروش پوزای یک ضدآفتاب بسیار سبک برای استفاده روزانه است و برای پوست‌های مختلط,نرمال و حساس مناسب است.

ضد آفتاب فلوئیدی لاروش پوزای یک ضدآفتاب بسیار سبک برای استفاده روزانه است. این محصول دارای قدرت محافظتی بسیار بالایی است، طول موج بلندتر UVA – بین 380 تا 400 نانومتر – را هدف قرار می‌دهد که 30 درصد از اشعه ماوراء بنفش را تشکیل می‌دهد. به طور سنتی، ضد آفتاب‌ها در برابر این طول موج طولانی‌تر از پوست محافظت نمی‌کنند.
تحقیقات اخیر نشان داده است که این پرتوهای طولانی‌تر می‌توانند به عمق بیشتری در درم نفوذ کنند و باعث آسیب بیشتر رادیکال‌های آزاد به پوست شوند که بر ساختارهای کلاژن و تولید رنگدانه تأثیر می‌گذارد از جمله: افتادگی پوست، چین و چروک، از دست دادن خاصیت ارتجاعی و لکه‌های تیره. فیلتر جدید این محصول که Mexoryl 400 نام دارد، به طور موثر از پوست در برابر این اشعه‌ها محافظت می‌کند.
این محصول مناسب پوستهای نرمال، مختلط و حساس میباشد. این ضدآفتاب بدون چربی است و باعث ایجاد حساسیت و یا جوش نمی‌شود. این محصول دارای spf50 است و این بدین معنی است که این محصول قدرت مراقبت از پوست در برابر اشعه فرابنفش B را به خوبی دارد. ضدآفتاب لاروش پوزای دارای فاکتور ++++PA است و این یعنی این کرم قدرت مراقبتی بسیار بالایی از پوست در برابر اشعه فرابنفش A دارد.

مواد تشکیل دهنده:

آب/ادو، دنات الکل،‌تری اتیل سیترات، دی ایزوپروپیل سبکات، سیلیس، اتیل هگزیل سالیسیلات، بیس اتیل هگزیل اکسی فنل متوکسی فنیل تریازین، اتیل هگزیل تریازون، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، پروپاندلین، گلیسرول،
کوپلیمر آکریلات/هیدروکسی اتیل آکریلات، متوکسی پروپیلامینو سیکلوهگزنیلیدن اتوکسی اتیل سیانو استات، پرلیت، توکوفرول،‌تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، آکریلات ها/c10-30 آلکیل آکریلات متقاطع پلیمر، کاپریلیل گلیکول، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، درومتریزول‌تری سیلوکسان، هیدروکسی اتیل سلولز، ترفتال آمپول اتیلیدین دی اکسیل امین، تریفتال آمپول اتیلیدین دی اکسیل امین، تریفتالیل آمینو دی اکسیل امین.


توضیح تکمیلی


ما یک نوآوری هیجان انگیز در زمینه محافظت در برابر نور خورشید با فناوری فیلتر کاملاً جدید از La Roche-Posay داریم.

یکی از محصولات مراقبت از آفتاب است که اولین SPF است که محافظت بی نظیری در برابر اشعه‌های فرابنفش که بیشتر با علائم پیری زودرس مرتبط هستند، ارائه می‌کند.

La Roche-Posay می‌گوید 80 درصد از علائم پیری (که شامل رنگدانه‌ها و چین و چروک‌ها می‌شود) ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

اشعه UVA در مقابل اشعه UVB

جالب‌تر این است که از تمام پرتوهایی که از خورشید به زمین می‌رسند، 95 درصد آن‌ها اشعه‌های UVA هستند که همان اشعه‌های پیری هستند.

اشعه‌های UVB آنهایی هستند که پوست را می‌سوزانند، اما تنها 5 درصد از کل آن را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، آخرین تحقیقات نشان داده است که پرتوهای UVA طولانی که 30٪ از کل طیف UV را تشکیل می‌دهند، توانایی نفوذ بیشتر به داخل درم را نسبت به اشعه UVB و اشعه UVA کوتاهتر دارند.

این نفوذ به ساختارهای کلاژن آسیب می‌رساند و منجر به از دست دادن بالقوه خاصیت ارتجاعی، چین و چروک، افتادگی و لکه‌های تیره می‌شود.

Mexoryl400 چیست؟

Mexoryl400 فیلتر جدید انحصاری La Roche-Posay است که 10 سال از ساخت آن می‌گذرد و در کنار فیلترهای موجود این برند در La Roche-Posay Anthelios UVMune 400 Invisible Fluid spf50 + اضافه شده است.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ضد آفتاب مایع بی رنگ لاروش پوزای " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید