سرم لیفتینگ بالانس مدل دراگون بلاد

Balance Dragon’s Blood Instant Lifting Serum

برند: بالانس دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-4780

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4780
  • لیفت کردن و سفت کردن سریع پوست
  • کاهش چین و چروک پوست
  • محکم‌‌تر شدن پوست
  • رطوبت رسانی عمقی و بادوام
  • بازسازی و تقویت پوست
  • مناسب برای انواع پوست

یکی از مشکلات پوستی که خواسته و نا خواسته برای بسیاری از ما ممکن است رخ دهد، شل شدن پوست پس از گذر سن می‌باشد. این حالت برای بسیاری از ما ناخوشایند بوده و می‌تواند آزار دهنده نیز باشد. البته افزایش سن تنها دلیل افتادگی پوست نبوده و حتی نور آفتاب و کاهش شدید وزن نیز می‌توانند باعث افتادگی پوست شود.

از عمده علت‌های افتادگی پوست می‌توان به کاهش سطح کلاژن و الاستین در سطح پوست دانست که از پروتئین‌های کمک کننده به زیبایی و سلامت پوست می‌باشند و وجود آن‌ها در پوست باعث می‌شود تا پوستی صاف و انعطاف پذیر داشته باشید.

البته برای درمان افتادگی پوست نیز بسیاری از محصولات مراقبت از پوست در بازار موجود می‌باشند که با کمک به لیفت صورت می‌توانند از افتادگی و پیری پوست شما جلوگیری کرده و باعث زیبایی و طراوت هرچه تمام‌تر پوست شما شوند.

محصولات لیفتینگ صورت به دلیل غنی شدن با پروتئین هایی همچون کلاژن می‌توانند به سفتی و زیبایی پوست شما کمک کرده و استفاده مداوم آن‌ها زیبایی و طراوت را به پوست شما هدیه می‌دهند. سرم لیفتینگ بالانس مدل دراگون بلاد از محصولاتی می‌باشد که استفاده از آن بسیار می‌تواند به درمان افتادگی پوست صورت شما کمک کننده باشد.

تفاوت سرم‌های پوستی با کرم

در بین محصولات مراقبت از پوست مدل‌های مختلفی از آن را در بافت‌های مختلف مشاهده کرده اید، مانند کرم‌ها و سرم‌های پوستی. اما شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که تفاوت سرم‌های پوستی با کرم در چیست.

به گفته بسیاری از متخصصان پوستی سرم‌ها نسبت به کرم‌های پوستی توان تاثیر گذاری بیشتری دارند که آن هم به دلیل بافت زود جذب این محصولات می‌باشد که کمک می‌کند تا مواد مغذی برای سلامت پوست به راحتی جذب آن شده و برای بهبود سلامت پوست کمک نمایند. همچنین از عمده مزیت هایی که سرم‌های پوستی دارند در بافت سبک آن می‌باشد که افراد با پوست بسیار چرب و حساس نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

همچنین سرم‌های پوستی نسبت به کرم‌ها غلظت بیشتری داشته و از همین جهت نیز ممکن است کمی گران‌تر از کرم‌ها باشند، اما بدون شک تاثیر گذاری بسیار بهتری از این محصولات خواهند داشت.

به همین خاطر توصیه می‌کنیم اگر علاقه دارید تا مشکلات پوستی خود را سریع‌تر برطرف نمایید، از سرم‌ها بجای کرم استفاده نمایید تا نتیجه بهتری از استفاده آن محصول بگیرید. همانند سرم لیفتینگ بالانس مدل دراگون بلاد که بخاطر تاثیر گذاری فوق العاده ای که روی سلامت پوست دارد می‌تواند باعث درمان افتادگی پوست شما در کمترین زمان شود.

ویژگی‌های سرم ضد چروک و لیفت فوری دراگون بلاد

 

سرم لیفتینگ فوری دراگون بلاد یک سرم پوستی سبک وزن و بدون چربی است که حاوی عصاره درخت دراگون بلاد و لیفتونین اکسپرس سه درصد است، سرم لیفتینگ فوری دراگون بلاد یک محصول فعال نوآورانه می‌باشد که به لیفتینگ و سفت شدن سریع پوست کمک می‌کند.

سرم لیفتینگ بالانس به ازبین بردن چین و چروک پوست کمک کرده و به پوست شما جلوه ای جوان‌تر و شاداب‌تر می‌بخشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول آبرسانی پوست می‌باشد. سرم لیفتینگ فوری دراگون بلاد برای انواع نوع پوست مناسب می‌باشد.

طریقه استفاده از سرم ضد چروک و لیفت فوری دراگون بلاد

 برای مشاهده بهترین نتیجه از استفاده این محصول، پیشنهاد می‌کنیم روزی دو بار صبح وشب قبل از مرطوب کننده استفاده کنید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم لیفتینگ بالانس مدل دراگون بلاد" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید