پالت سایه رولوشن مکسی ریلودد بیگ شات

Makeup Revolution Maxi Reloaded Eyeshadow Palette Big Shot

برند: رولوشن دسته‌بندی: سایه چشم
کد محصول: GT-3768

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3768

مناسب برای زیرسازی، کانتور و هایلایت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
حاوی سایه‌هایی با پایان مات و براق
ایجاد جلوه‌های متنوع روی چشم
ضدخشونت علیه حیوانات و وگان
میزان رنگدانه مناسب و کافی
حاوی 45 سایه رنگین کمانی
دوام و ماندگاری بسیار بالا
ترکیب آسان سایه‌ها 

پالت سایه رولوشن مکسی ریلودد بیگ شات Makeup Revolution Maxi Reloaded Big Shot Palette حاوی 45 سایه رنگین کمانی بسیار زیباست. این پالت از رنگ‌های سفید گرفته تا رنگ‌های سیاه و بسیار تیره در آن مشاهده می‌شود. این پالت به شما این امکان را می‌دهند که جلوه‌های متنوعی را روی چشم خود تجربه نمایید. سایه‌های  این پالت حاوی سایه‌هایی با پایان براق و مات و با میزان رنگدانه بسیار زیاد است. در این پالت سایه‌هایی با رنگ‌های کرم خنثی، بژ و مرجانی مشاهده می‌شود. از این سایه‌ها می‌توان از آنها برای زیرسازی آرایش چشم مورد استفاده قرار داد.

میزان رنگدانه سایه‌ها بسیار مناسب و کافیست. مقدار کمی از هر سایه جلوه فوق‌العاده‌ای به چشم می‌دهد، با این حال این میزان به حدی نیست که باعث ریزش سایه‌ها شود. این پالت سایه چشم رولوشن ویژگی‌های مشترک زیادی با پالت سایه‌های دیگرِ برند رولوشن دارد. اولین نکته اینکه دوام و ماندگاری بالایی داشته و بدون حضور پرایمر، تا ساعت‌ها روی پوست می‌ماند. ویژگی دیگری که بین این محصول و سایر پالت‌ها مشابه است، این است که تست حیوانی نداشته و وگان است. یعنی روی هیچ حیوانی تست نشده و از هیچ فرآورده حیوانی نیز در تولید آن استفاده نشده است.

فرمولاسیون این سایه‌ها به نحویست که به راحتی با سایر سایه‌ها ترکیب می‌شوند. علاوه بر اینکه می‌توان رنگ‌های جدید و دلخواه را ایجاد کرد، سایه‌ها به خوبی روی پوست می‌خوابند و جلوه صاف و یکدستی ایجاد می‌کنند. از این سایه‌ها می‌توان به صورت خشک و مرطوب مورد استفاده قرار داد. اگر به صورت مرطوب مورد استفاده قرار بگیرند، پررنگ‌تر شده و بلدتر به نظر می‌رسند.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پالت سایه رولوشن مکسی ریلودد بیگ شات" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید