سرم هیالورونیک اسید بالانس آبرسان بسیار قوی و جوانساز

Skincare Hyaluronic Deep Moisture Serum

برند: بالانس دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-3729

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3729

با روند افزایشی سن و برخی مشکلات پوستی، پوست ما نمی‌تواند اسید هیالورونیک کامل را تولید کند که این امر موجب پیر شدن پوست می‌شود. در این حال که پوست شما در معرض آفتاب یا اشعه‌های uv قرارگیرد ثبات، استحکام، انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد که این امر موجب ایجاد چروک هایی عمیق در پیشانی، کناره‌های لب و گوشه‌های چشم می‌شود. حتماً راز زیبایی پوست زنان کره ای و آسیای شرقی برای بسیاری از شما سوال است. داشتن پوستی زیبا، شفاف و بدون چین و چروک اعتماد بنفس بالایی را به شما می‌دهد. بدون شک همه متخصصان بر اهمیت هیدراتاسیون در پوست تأکید می‌کنند و می‌گویند که کمبود آب موجب کدر شدن، از بین رفتن درخشندگی و پیری زود رس پوست می‌شود. پیشنهاد آن‌ها استفاده از سرم هیالورونیک اسید بالانس انگلیسی | آبرسان قوی و جوانساز ، Balance Hyaluronic Deep Moisture Serum) می‌باشد که با مصرف آن به همان تصویر رویایی و زیبایی از پوست خود می‌رسید.

با سرم آبرسان قوی هیالورونیک اسید بالانس با پوست کدر و آسیب دیده خداحافظی کنید!

سرم هیالورونیک اسید بالانس اصل انگلیسی | آبرسان قوی و جوانساز Balance Hyaluronic Deep Moisture Serum، فاقد چربی است بطوری که روی پوست شما هیچ سنگینی ایجاد نمی‌کند و حاوی اسید هیالورونیک است که برای پوست‌های خشک بسیار عالی می‌باشد و به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان عالی شناخته شده است.

این سرم آبرسان با ترشح هیالورونیک به پوست شما ظاهری جوان و صاف می‌بخشد. ضمن اینکه این سرم صورت به عنوان آبرسان عمل می‌کند می‌تواند به خاصیت ارتجاعی بودن پوست کمک کند و علایم بارز پیری را بطور کاملاً چشمگیری کاهش دهد.

اسید هیالورونیک موجود در این سرم می‌تواند تمام خطوط عمیق صورت مثلاً خط خنده، خط اخم و پنجه کلاغی دور چشم را کاملاً از بین ببرد و همچنین انعطاف پذیری پوست شما را افزایش دهد که در نهایت موجب کاهش نشانه‌های پیری پوست می‌شود.

ویژگی‌های سرم آبرسان قوی هیالورونیک اسید بالانس  :

  • دارای اسید هیالورونیک
  • آبرسان قوی
  • ایجاد بافتی صاف روی پوست
  • جوانسازی پوست
  • ترمیم سلول آسیب دیده
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • بازسازی تولید کلاژن پوست

شیوه استفاده از سرم آبرسان قوی هیالورونیک اسید بالانس اصل:

ابتدا پوست خود را تمیز کرده و مقداری از محتوای سرم را روی پوست خود قرار داده و ماساژ دهید و چون ذرات محتوایی این سرم بسیار ریز است به راحتی در قسمت‌های عمیق پوست جذب می‌شود که باعث جوان شدن پوست شما می‌شود.

 

 

بیشتر با هیالورونیک و خواص آن برای پوست آشنا شوید:

اسید هیالورونیک یک ماده محبوب در محصولات مراقبت از پوست است. این ماده به دلیل آبرسانی بسیار زیاد برای پوست اکثرا در کرم‌ها ، لوسیون‌ها و سرم‌های مرطوب کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسید هیالورونیک همچنین در فیلر‌های پوستی تزریقی بکار برده می‌شود و برای از بین بردن چین و چروک و افزایش حجم به صورت و لب کمک کند.

 

اسید هیالورونیک گلیکوزامینوگلیکان (GAG) است که به طور طبیعی در پوست و بافت همبند و چشم و مفاصل یافت می‌شود. به آن هیالورونان یا HA نیز گفته می‌شود. با ما همراه باشید تا در مورد فواید اضافه کردن این ماده به روتین مراقبت از پوست خود بیشتر بدانید.

هیالورونیک و خواص محبوب آن:

اسید هیالورونیک یک ماده فوق العاده محبوب و رایج در محصولات مراقبت پوستی میباشد. از آنجا که در اسم خود “اسید” دارد ، اغلب با یک ماده دفع کننده مانند اسید سالیسیلیک یا اسید گلیکولیک اشتباه  گرفته می‌شود. با این حال ، اسید هیالورونیک ارتباطی با آلفا هیدروکسی یا بتا هیدروکسی اسیدها و مانند آنها ندارد.

 

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم هیالورونیک اسید بالانس آبرسان بسیار قوی و جوانساز" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید