ست چهار تکه آرایشی و بهداشتی چشم لانکوم

Lancôme Eye Need It Set

برند: لانکوم دسته‌بندی: آرایش چشم
کد محصول: GT-3678

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3678


این ست شامل محصولات زیر میباشد :

ریمل لانکوم مدل Hypnose :
یک ریمل بی نظیر است و حجم مژه‌های شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و دارای ماندگاری طولانی می‌باشد با ریمل لانکوم مژه‌های شما به هم نمی‌چسبند و تیرگی و زیبایی دوچندانی به مژه‌های شما می‌دهد این ریمل فاقد پارابن و سولفات و فتالات است.دارای ویتامین B5, سیلیکون و گلیسیرن میباشد که تقویت مژه و انعطاف پذیری مژه‌ها را به همراه دارد .

مداد چشم لانکوم مدل Le Crayon Khol:
یک مداد چشم جذاب و کلاسیک است که دارای بافتی نرم با رنگدانه‌های بسیار مشکی می‌باشد . این مداد چشم بسیار سبک و بی وزن بوده و به راحتی در بین انگشتان جای می‌گیرد وخطوط دلخواه و دقیق شما را در یک حرکت بر روی دیدگانتان ترسیم میکند .
این مداد چشم دارای نوکی نرم و ضد حساسیت می‌باشد که به پوست نازک پلک شما آسیب نرسانده و مناسب برای انواع چشم به ویژه چشم‌های حساس می‌باشد .

 پاک کننده چشم دو فاز لانکوم:
با  پاک کننده چشم دو فاز لانکوم به راحتی در عرض چند ثانیه حتی غلیظ‌ترین  آرایش دور چشم خود را تمیز کنید. این محصول  برای انواع پوست و مخصوصا پوست‌های حساس مناسب می‌باشد.چشم پاک کن دو فاز لانکوم یک پاک کننده آرایش چشم است. این محصول مناسب برای هر نوع آرایش (حتی آرایش‌های ضد آب ) است که عملکردی سریع دارد. چشم پاک کن دو فاز لانکوم با بهره گیری از فرمولاسیون دو فاز، ناحیه دور چشم را از ناخالصی‌ها و مواد به جا مانده از آرایش پاک می‌نماید.

کرم چشم جوان کننده لانکوم :
این محصول یک کرم مرطوب کننده و نرم کننده خوب است. بدون مواد عطری بوده و باعث خواهد شد چین و چروکهای دور چشم تا حدی کمتر شوند. باعث سفت شدن پوست خواهد شد و همچنین ظرف آن باعث خواهد شد که تاثیر مثبت آنتی اکسیدانهای موجود در آن به مرور زمان از بین نرود. حجم این محصول 5 میل می‌باشد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ست چهار تکه آرایشی و بهداشتی چشم لانکوم" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید