کرم محافظ چندگانه پوست SPF 50 محافظت در برابر آلودگی محیطی

Skin defense Multi-Protection Essence SPF50 40 ML

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: مراقبت پوست
کد محصول: GT-1670

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1670

⚪ حجم : ۶۰ میل

از تأثیرات مضر نور آفتاب و محیطی که در آن زندگی می‌کنیم تا آلاینده‌های هوایی که روزمره و‌ پیوسته در معرض آن هستیم، همه می‌توانند به سلامت پوست آسیب جدی وارد کنند. معرفی محصول جدید عصاره محافظ چندگانه پوست - SPF 50 (درجه حفاظت از پوست در مقابل اشعه فرابنفش B) - ++++PA (بالاترین درجه حفاظت از پوست در مقابل اشعه فرابنفش A)، قوی‌ترین محافظ چندگانه پوست برای استفاده روزانه. این عصاره مایعی رقیق و سبک است؛ این کرم حاوی طیف گسترده‌ای از فیلترهای محافظ در برابر اشعه ماورإ بنفش، جلبک قرمز شفاف‌کننده و ویتامین سی درخشان‌کننده دربردارنده آنتی‌اکسیدان بوده که به حفاظت از پوست شما در برابر آلاینده‌های گوناگون در حین حفظ نهایت آرامش پوستتون کمک می‌کند.
PA++++:
محافظ پوست در مقابل اشعه فرابنفش A با امواج کوتاه و بلند بوده که این اشعه قابلیت دستیابی به عمیق‌ترین لایه از پوست را دارد و روند پیری زودرس پوست را آهسته می‌کند.
SPF 50:
محافظ پوست در مقابل اشعه فرابنفش B بوده که باعث قرمز شدن و آسیب لایه سطحی پوست می‌شود.
آنتی‌اکسیدان: محافظ پوست در برابر آلاینده‌های خارجی مانند آلودگی محیطی که باعث تضعیف توانایی پوست برای سالم ماندن می‌شود.
ضد کرخی/تیرگی: عصاره جلبک قرمز و ویتامین سی به منظور شفافیت پوست برای چهره‌ای درخشان.
نحوه مصرف: هر روز صبح بعد از استفاده از مرطوب‌کننده و قبل از آرایش، کرم را به صورت و گردن بمالید و به آرامی ماساژ دهید. از مصرف کرِم در نزدیکی چشم‌ها خودداری کنین. بهترین استفاده از این کرِم، به عنوان بخشی از برنامه سلامتی صبحگاهی پوست و یا قبلِ از در معرض اشعه ماورإ بنفش قرار گرفتن، می‌باشد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم محافظ چندگانه پوست SPF 50 محافظت در برابر آلودگی محیطی" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید