فوم شستشو صورت بادی شاپ مدل آلوورا (آلوئه ورا) پوست حساس و کم آب ۱۵۰ میل

The Body Shop Aloe Calming Foaming Wash 150ml

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-1642

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1642

فوم شستشوی آلوئه ورا بادی شاپ (The Body Shop Aloe) محصولی برای پاکسازی و محافظت از پوست حساس در برابر آلودگی‌هاست. این محصول هم پوست را از ناخالصی‌ها تمیز می‌کند و هم باعث آبرسانی و آرام شدن آن می‌شود. آلوئه‌ورا یک تسکین‌دهنده طبیعی است که از پوست حساس و مستعد تحریک، مراقبت کرده و باعث احساس راحتی و شادابی آن می‌شود.

پوست حساس یک دغدغه‌ی مهم در بین ماست که باعث شده محافظت شدیدتری از پوست صورت داشته و در انتخاب محصولات روتین پوستی خود دقت و وسواس چندبرابری به خرج دهیم. زیرا پوست حساس بسیار تحریک‌پذیر بوده و ترکیبات متعددی می‌توانند باعث اذیت و برافروخته‌شدن آن شوند. خوشبختانه برندهایی مانند بادی شاپ، یک لاین ویژه را به پوست‌های حساس اختصاص داده‌اند تا این دغدغه را به خوبی مدیریت کنند. فوم شستشوی آلوئه‌ ورا بادی شاپ یک نمونه از فوم شستشو اورجینال است که پوست حساس را با ملایمت تمیز و آرام می‌کند.

این شوینده از محصولات برند بادی شاپ، اختصاصا برای پوست‌های حساس و دهیدراته طراحی شده است. با کمک آن می‌توان بطور روزانه پوست را به آرامی تمیز کرده و احساس تازگی و طراوت به آن بخشید. کف آن علاوه‌بر پاکسازی پوست صورت، حس راحتی و شادابی به آن می‌دهد. این محصول به‌طور موثری از خشک شدن یا تحریک شدن پوست حساس جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات فوم شستشوی آلوئه ورا بادی شاپ ، هیچگونه عطر، رنگ یا الکل و همچنین مواد نگهدارنده مضر پارابنی استفاده نشده است. بنابراین بطور بالقوه باعث ایجاد تحریک و حساسیت در پوست نخواهد شد. به‌علاوه، حاوی آلوئه‌ورای دست چین شده بوده که از مزارع مکزیک و با تجارتی عادلانه خریداری شده است. آلوئه‌ورا فوق‌العاده ملایم، آبرسان، تسکین‌دهنده، خنک کننده و سازگار با طیف وسیعی از انواع پوست حساس است. بنابراین شوینده حاضر به تسکین علائم احتمالی تحریک در پوست نیز کمک کرده و آن را مرطوب می‌کند.

محصول حاضر یک انتخاب وگان (گیاهی) بسیار مناسب برای روتین پوستهای حساس خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از سایر محصولات محدوده آلوئه ورای Body Shop نیز در کنار آن استفاده کنید تا حساسیت پوست خود را به خوبی کنترل کنید.

  • شوینده بسیار ملایم پوست
  • سازگار با انواع پوست حساس
  • دارای قدرت آبرسانی و نرم کنندگی پوست
  • تازه کننده و طراوت بخش پوست صورت
  • آرام کننده و تسکین دهنده پوست
  • غنی شده با آلوئه ورای مکزیک
  • فاقد عطر، رنگ، الکل، پارابن و ترکیبات حساسیت‌زا
  • فرمولاسیون گیاهی و وگان (vegan)
  • مناسب برای استفاده روزانه


 

 

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "فوم شستشو صورت بادی شاپ مدل آلوورا (آلوئه ورا) پوست حساس و کم آب ۱۵۰ میل" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید