لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن

victoria secret bombshell passion lotion

برند: ویکتوریا سیکرت دسته‌بندی: لوسیون بدن
کد محصول: GT-1626

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1626

🔸رایحه ادکلن بامب شل پسیون

🔹آبرسان و مرطوب کننده

🔸ضد عفونی کننده

🔹نرم کننده پوست

🔸ماندگاری بالا

🔹عدم ایجاد خشکی بر روی پوست

🔸جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن

🔹ایجاد طراوت و شادابی به پوست

🔸دارای ترکیبات طبیعی و روغن‌های مغذی

توضیح کوتاه

لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن (Body Lotion Victoria Secret Bombshell Passion) محصولی زنانه با رایحه گرم و شیرین و گروه بویایی گلی است. این لوسیون پرطرفدار در سال 2020 توسط برند محبوب ویکتوریا سیکرت به بازار جهانی عرضه شد و یکی از محصولات پرفروش مجموعه بامب شل محسوب می‌شود. این محصول از ترکیباتی همچون برگ سنا، گل صد تومانی، گل رز و برگ و جوانه انگور فرنگی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر رایحه گلی خاص و منحصر به فردی را خلق کرده‌اند. رایحه گلی یکی از روایح محبوب و مورد پسند اکثر خانم‌ها است که در تولید این محصول بکار گرفته می‌شود. 

بررسی محصول

لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن ماندگاری بسیار بالایی دارد و به دلیل تماس مستقیم با پوست به سرعت جذب آن شده و شادابی و طراوت خاصی به پوست‌تان می‌بخشد. تنظیم رطوبت پوست و آبرسانی قوی یکی از ویژگی‌های مهم این محصول است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و مدتی پس از مصرف، رطوبت کافی و مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند.

این محصول با هر نوع پوستی سازگار است و تمامی ویتامین‌های مورد نیاز پوست شما را فراهم می‌کند. اگر پوست مرطوبی دارید نیز با استفاده از این محصول می‌توانید میزان رطوبت آن را تنظیم کرده و از تعریق بیش از حد نیز جلوگیری نمایید. در تمامی فصول سال می‌توانید از این محصول با کیفیت و خوش رایحه استفاده کرده و پوستی لطیف، صاف، شفاف و درخشنده‌ای داشته باشید و از هر محصول پوستی دیگر بی نیاز شوید. خاصیت تسکین دهندگی و آرامش بخش نیز از دیگر ویژگی‌های لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن است که آن را به محصولی خاص و ویژه تبدیل کرده است. یعنی با مصرف این لوسیون حس آرامش و سرزندگی به شما منتقل شده و در کنار آن نیز می‌توانید به بازسازی سلول‌های پوستی مرده خود کمک کرده و پس از مدتی پوستی صاف و شفافی داشته باشید. این محصول چند کاره در واقع منبع کامل برای تغذیه پوست شماست که در کنار رایحه دلپذیر و جذاب دارای خواص درمانی، احیا و بازسازی نیز هست.

لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن با حجم 250 میلی لیتر و شیشه‌ای صورتی و درپوش پمپی مشکی تولید شده که نام برند Victoria Secret در وسط آن نوشته شده است. این محصول یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی ضروری است که هر خانمی برای مراقبت و نگهداری از پوست خود باید از آن استفاده کند. مصرف این لوسیون علاوه بر آنکه دارای ماندگاری 24 ساعته است و شما را همیشه خوشبو نگه می‌دارد، برای تغذیه پوست‌تان نیز بسیار مفید بوده و لطافت و درخشندگی را به شما هدیه می‌دهد. با این حساب می‌توانید هم‌اکنون لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن را برای خود و یا عزیزانتان خریداری کرده و سلامت پوست‌تان را به این محصول بی نظیر بسپارید.



متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "لوسیون بدن ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید