پرايمر(چسب) گلیتر نیکس

NYX GLITTER PRIMER

برند: نیکس دسته‌بندی: پرایمر
کد محصول: GT-1620

۳۸۵,۰۰۰ تومان
سفارش:

TKP-1620

یکی از راه‌های حفظ نگهداری و ماندگاری گلیتر‌ها و سایه‌های درخشان کریستالی روی چشم استفاده از چسب گلیتر است.
چسب گلیتر Nyx قابلیت چسبندگی سایه‌های گلیتری روی پلک چشم را در حد عالی دارد.
کاملاً سبک وزن است و ایجاد خط نمی‌کند و با پلک زدن سایه‌ها نمی‌ریزد.
این محصول به صورت چسب کرمی سفید است که بعد از استفاده بی رنگ می‌شود.
حجم این محصول ۱۰ میل است و محصول کشور آمریکا بوده است.


پرایمر گلیتر نیکس
بسته بندی فوق العاده
بافت کرمی، صاف و نرم
قابلیت ترکیب و استفاده آسان
کمک به چسبیدن بهترِ سایه‌های اکلیلی
جلوگیری از ریزش سایه‌های اکلیلی
افزایش جذابیت و جلوه رنگدانه‌های سایه اکلیلی
افزایش ماندگاری سایه‌های معمولی و اکلیلی 


پرایمر گلیتر نیکس 

برای داشتن آرایشی جذاب و دلفریب و همینطور برای مراسم رسمی گزینه ای عالی به حساب می‌آید اما استفاده از لوازم آرایشی براق و اکلیلی بسیار دشوار و مستلزم دقت زیاد است، به خصوص محصولاتی که به صورت پودرهای غیر فشرده باشند. نه تنها استفاده از محصولات براق دشوار است، بلکه اگر به درستی از آنها استفاده نشود، از روی پوست می‌ریزند. یک پرایمر خوب مثل زیرساز گلیتر پودری نیکس نه تنها تأثیر این محصولات را افزایش می‌دهد بلکه ماندگاری آنها را نیز افزایش می‌دهد. فرمولاسیون این پرایمر یا چسب گلیتر Nyx به آسانی قابل ترکیب بوده و برای مصرف آن هم می‌توان از انگشت و هم از براش استفاده کرد. هرچند که استفاده از انگشتان بسیار مناسب‌تر خواهد بود. میزان خیلی کمی از پرایمر گلیتر نیکس و کمتر از اندازه یک نخود برای پشت چشم‌ها کافی خواهد بود.

زیرساز گلیتر پودری نیکس از ریزش سایه‌های براق جلوگیری کرده و هر ذره از سایه را در جای خودش نگه می‌دارد. فرمولاسیون چسب گلیتر Nyx بسیار سبک و کرمی است که سایه‌های براق گلیتر بدن و صورت را در جای خود ست می‌کند. جعبه این پرایمر نیکس به رنگ سیاه است که حاوی یک تیوب نقره ای رنگ فشردنی است که درپوش و دهانه ای مشکی رنگ دارد. دهانه این پرایمر نیز بسیار عالی است و با فشردن تیوب، فقط مقدار کمی از آن خارج می‌شود. بافت این پرایمر کرمی است و غلظت آن نه خیلی زیاد است و نه خیلی رقیق، به همین دلیل به راحتی روی پوست پخش می‌شود.

پرایمر سایه نیکس یک پرایمر چندکاره است و می‌توان آن را برای لب ها، چشم‌ها و سایر قسمت هایی از بدن که می‌خواهید از پودرهای براق استفاده کنید، مورد  استفاده قرار دهید. اگر تابحال از چسب‌های مخصوص این کار استفاده کرده اید، خواهید دید که عملکرد پرایمر گلیتر Nyx شبیه به چسب هاست که کمک می‌کند این براق کننده سر جای خود بماند. بهتر است سایه براق را بلافاصله پس از اینکه زیرساز گلیتر نیکس روی پوست قرار گرفت، زده شود چرا که به سرعت شروع به خشک شدن می‌کند و اگر زمان زیادی از آن بگذرد دیگر به خوبی به پوست نمی‌چسبد. سپس به کمک یک براش مناسب سایه گلیتر و براق یا هر محصول دیگری را به پشت پلک‌های خود بزنید.  اکلیل‌های سایه‌های براق خیلی زود به پرایمر گلیتر Nyx چسبیده و نمی‌ریزند اما اگر با دست لمس شوند ممکن است کمی ریخته شوند.

برای پاک شدن چسب گلیتر Nyx می‌توانید یک پد پنبه ای را به کمی شیرپاک کن آغشته کنید و آن را روی سایه‌ها بکشید و پس از چند ثانیه آن را پاک کنید. در این صورت سایه‌ها و پرایمر بدون هیچ گونه کثیف کاری از پشت پلک‌ها پاک می‌شوند. به صورت کلی می‌توان گفت این محصول بسیار عالی است و حتی برای سایه‌های پودری هم کاربرد دارد. بعلاوه می‌توانید سایه‌های پولکی و براق را بدون اینکه با پوستتان تماس مستقیم داشته باشند، پشت پلک‌های خود زده و اجازه ریزش به آنها ندهید و همینطور ماندگاری آنها را افزایش دهید. 



متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پرايمر(چسب) گلیتر نیکس" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید