ژل اسکراب ضد جوش سر سیاه نوتروژینا

NEUTROGENA® Blackhead Eliminating Facial Scrub

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: اسکراب صورت
کد محصول: GT-1606

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1606

neutrogena siyah nokta karsiti peeling jel

ژل اسکراب ضد جوش سر سیاه نوتروژینا Neutrogena

در حالی که پاکسازی روزانه، برای جلوگیری از ظاهر شدن آنها حائز اهمیت است، برای از بین بردن جوش سر سیاه، می‌توانیم از برخی ماسک هایی که از مواد طبیعی ساخته شده اند، کمک بگیریم این جوش‌های وحشتناک سیاه که در بینی، پیشانی و چانه ما ظاهر می‌شوند، چهره ما را از داشتن یک ظاهر سالم و زیبا محروم می‌کند. در ادامه ژل اسکراب نوتروژینا را که از بین برنده جوش‌های سر سیاه می‌باشد را معرفی می‌کنیم:

ژل پاک کننده جوش سر سیاه نوتروژینا

ژل اسکراب ضد جوش‌های سر سیاه نوتروژینا محصولی بی نظیر جهت از بین بردن جوش‌های سر سیاه و سر سفید می‌باشد که با جمع کردن منافذ باز پوست از اولین روز استفاده روی درمان جوش‌های سر سیاه تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. این اسکراب چربی پوست را کنترل کرده و به دلیل داشتن لایه بردار سلولز طبیعی از ایجاد مجدد جوش‌های سر سیاه جلوگیری خواهد کرد. جوش‌های سر سیاه در اثر جمع شدن آلودگی بر روی پوست و ورود چربی در منافذ باز پوست به وجود می‌آید.

ژل اسکراب ضد جوش‌های سر سیاه نوتروژینا به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی و ملایم برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و تمامی ناخالصی‌ها و سلول‌های مرده پوست را از بین برده و پوستی شفاف، روشن و شاداب ایجاد خواهد کرد.

ویژگی‌های ژل اسکراب ضد جوش سر سیاه نوتروژینا

  • از بین برنده جوش‌های سر سیاه و سر سفید
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • دارای قدرت پاکسازی بالا
  • از بین برنده آلودگی‌ها و ناخالصی ها
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • قابلیت استفاده روزانه
  • حاوی لایه بردار سلولز طبیعی
  • مناسب برای پوست‌های نرمال، چرب و مختلط

روش مصرف

روزانه ۱ بار روی پوست خیس صورت حدود ۱ دقیقه ماساژ داده و سپس آبکشی کنید. از تماس با ناحیه دور چشم خودداری کنید.

جوش سر سیاه

جوش‌های سر سیاه یکی از رایج‌ترین انواع آکنه هستند. اگرچه افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر در معرض جوش‌های سر سیاه هستند، اما این جوش‌ها ممکن است روی پوست همه‌ی افراد مشاهده شود.

جوش‌های سر سیاه زمانی ظاهر می‌شوند که منافذ باز پوست با سلول‌های مرده‌ی پوست و چربی اضافه‌ای که توسط غده‌های چربی ترشح می‌شود، مسدود شوند.

برخی از افراد سعی می‌کنند با فشار دادن جوش‌های سر سیاه، آن‌ها را تخلیه کنند، اما خوب است بدانید که این کار موجب ایجاد جای زخم یا دیگر آسیب‌های پوستی می‌شود. به همین دلیل معمولا از کرم برای جوش‌های سر سیاه استفاده می‌کنند.


 

دلیل وجود جوش سر سیاه روی بینی

دلایل متفاوتی برای جوش زدن روی بینی وجود دارد اما از مهمترین دلایل آن :

  • تغذیه ضعیف
  • آلودگی
  • تغییرات هورمونی
  • بهداشت نامناسب
  • عوامل ژنتیکی

می باشد که برای بکارگیری درمان باید ابتدا دلیل بوجود آمدن عارضه را بدانید.

راه‌های جلوگیری از جوش سر سیاه

یکی از روش‌های موثر در جلوگیری از جوش سر سیاه، این است که چربی پوست خود را کنترل کنید.برای این منظور می‌توانید از محصولات مناسب پوست چرب استفاده کنید ولی هرگز رطوبت رسانی پوست را فراموش نکنید.

تصور نکنید که چون پوست چربی دارید نیاز به کرم مرطوب‌کننده ندارید، این کرم قرار است آب‌رسانی صورت شما را انجام دهد نه چربی رسانی! پس حتماً کرمی سبک و فاقد چربی انتخاب کنید که پوستتان را مرطوب نگه دارد.

مراقبت‌های پوستی را جدی بگیرید و حتماً پس از بازگشت به خانه صورتتان را با پاک‌کننده‌های مخصوص بشویید و با استفاده از کرم مرطوب کنید. استفاده از ماسک جوش سرسیاه و لایه‌بردارها را هم در برنامه مراقبتی خود قرار دهید.

بهترین مواد برای رفع جوش سر سیاه

افرادی که از داشتن جوش سر سیاه اذیت می‌شوند، روش‌های مختلفی را برای نابودی آنها امتحان می‌کنند. با توجه به این موضوع این بار به سراغ لایه‌بردارها می‌رویم که با داشتن مواد تشکیل‌دهنده کارآمد، می‌توانند پوست را لایه‌برداری کنند تا سلول‌های مرده از بین بروند.

کرم برای جوش‌های سر سیاه نوتروژینا Neutrogena بدلیل دارا بودن سالیسیلیک اسید و رتینول به خوبی می‌توانند این وظیفه را به انجام برسانند و پوستی یک دست به شما به ارمغان بیاورند.

سالیسیلیک اسید در درمان جوش‌های غیر ملتهب می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و چربی اضافی پوست، سلول‌های مرده، ذرات آلوده و باکتری‌هایی که منافذ را بسته‌اند، بیرون بکشد.

رتینول نیز خاصیت خشک‌کنندگی پوست دارد و موجب از بین بردن چربی اضافی پوست می‌شود و از این طریق هم می‌تواند از ایجاد جوش سر سیاه به دلیل چربی بیش از حد پوست جلوگیری کند.


متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ژل اسکراب ضد جوش سر سیاه نوتروژینا " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید