اسپری تونر شاداب کننده نوتروژینا

Neutrogena Soothing Clear Turmeric Mist

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: تونر
کد محصول: GT-1603

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1603
پوست تونر

امروزه محصولات متنوعی برای مراقبت از پوست وجود دارد. برای داشتن پوستی سالم و شفاف علاوه بر شستشوی کامل پوست باید از یک تونر صورت مناسب برای از بین بردن آلودگی‌های باقی مانده در منافذ نیز استفاده کنید. چرا که شستشوی صورت با آب و شوینده منافذ را به طور کامل پاکسازی نمی‌کند. این امر باعث بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه می‌شود. اسپری آبرسان زردچوبه نوتروژنا محصولی منحصر به فرد از برند نام آشنا نوتروژینا است که برای پاکسازی پوست صورت مناسب است.

مزایای استفاده از اسپری تونر‌آبرسان زردچوبه نوتروژینا

تونر ضد جوش نوتروژنا حاوی ترکیبات آبرسان است که با انواع پوست، بخصوص پوست دهیدراته، مستعد آکنه و مختلط سازگاری دارد. این تونر به واسطه داشتن ترکیبات آبرسان، آب مورد نیاز پوست را تامین کرده و لطافت و شادابی را به پوست بازمی‌گرداند.

زردچوبه به کار رفته در اسپری تونر آبرسان نوتروژینا خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. این تونر التهاب و قرمزی پوست را از بین برده و اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. تونر زردچوبه نوتروژینا تسکین دهنده و آرامش بخش پوست است. این محصولی بافتی سبک دارد و به راحتی جذب پوست می‌شود. تونر آبرسان نوتروژینا ترشح چربی را کنترل کرده و به دلیل داشتن ترکیبات آنتی باکتریال از رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول منافذ پوست را به هیچ عنوان مسدود نمی‌کند و قابل استفاده بر روی نواحی مختلف صورت، حتی دور چشم، است. قیمت تونر نوتروژینا از دیگر فواید این محصول به شمار می‌رود.

ویژگی‌های اسپری تونر آبرسان نوتروژینا

  • آبرسان قوی
  • ضد التهاب و تسکین دهنده
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی
  • تنظیم PH پوست
  • مناسب برای پوست دهیدراته، چرب و مستعد آکنه

روش مصرف

روزانه قبل و بعد از استفاده از کرم‌های مراقبتی، مقدار مناسبی از اسپری تونر آبرسان نوتروژینا را روی صورت اسپری کنید. بعد از اسپری کردن اندکی پوست خود را ماساژ دهید تا تونر جذب پوست شود.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "اسپری تونر شاداب کننده نوتروژینا" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید